3 criterii importante în alegerea mobilierului de recepție

Felul în care arată zona de primire a vizitatorilor are un puternic impact asupra acestora și de aceea, pentru a transmite mesajul potrivit și a crea impresia pe care ți-o dorești, este foarte important să alegi mobilierul cu mare atenție.

receptie

Felul în care arată zona de primire a vizitatorilor are un puternic impact asupra acestora și de aceea, pentru a transmite mesajul potrivit și a crea impresia pe care ți-o dorești, este foarte important să alegi mobilierul cu mare atenție. 

Un mobilier de recepție nu trebuie să servească doar ca birou de lucru pentru persoana din spatele lui ci reprezintă brandul și valorile companiei. 

Criterii de care trebuie să ții cont în alegerea mobilierului de recepție

Dimensiunea

Atât dimensiunea încăperii, cât și dimensiunea mobilierului sunt foarte importante. Măsoară cu atenție spațiul de care dispui și ține cont și de celelalte obiecte de mobilier. Acest lucru te va ajuta să determini care este dimensiunea potrivită pentru mobilierul de recepție pe care urmează să îl achiziționezi. Deși un birou de recepție mic într-o încăpere foarte mare va arăta ridicol, nu este recomandat să alegi recepții masive decât dacă mobilezi lobby-ul unui hotel. Un mobilier de recepție de dimensiuni medii va fi mai mult decât suficient. În stabilirea dimensiunilor mobilierului ia în calcul și sarcinile pe care angajatul de la recepție le are de îndeplinit atunci când nu întâmpină vizitatori. Astfel ești sigur că mobilierul îi va oferi un spațiu generos de lucru și suficient spațiu de depozitare. Din fericire aici găsești oameni specializați în execuția de mobilier de recepție la comandă, oameni care au în spate ani de experiență și zeci de proiecte duse la bun sfârșit.

Forma biroului – recepție

Forma mobilierului de recepție este și ea foarte importantă. Una dintre cele mai practice și comune forme de mobilier pentru recepție este cea în L. Pe de o parte pentru că maximizează spațiul de lucru fără a intra în spațiul încăperii și pe de alta deoarece creează două zone separate: o zonă de lucru și o zonă de primire. 

Mobilierul de recepție în U este o opțiune excelentă pentru zone de recepție generoase ce funcționează și ca săli de așteptare. Biroul recepție în U prezintă avantajul că oferă suficient spațiu pentru doi angajați, oferindu-le în același timp intimitate. În sfârșit, poți opta pentru un mobilier de recepție clasic, liniar, potrivit pentru spații de dimensiuni mici.

Ergonomia biroului recepție

Pe lângă criteriile menționate până acum, trebuie să mai vorbim și despre ergonomia mobilierului de recepție. Starea de bine și confortul angajatului de la recepție sunt esențiale și trebuie să fie un factor important în determinarea modelului de mobilier pentru care vei opta. Asigură-te că mobilierul are înălțimea potrivită, că blatul de lucru este bine dimensionat dar și că există suficient spațiu care să permită ibera mișcare în spatele recepției.

Spațiul de depozitare

Spațiul de depozitare, mai ales în zona de recepție, este vital și un mobilier bine gândit trebuie să pună la dispoziția utilizatorului suficiente sertare pentru a asigura confidențialitatea corespondenței și a documentelor cu care acesta lucrează. În același timp spațiile de depozitare vor ajuta angajatul să păstreze recepția ordonată și curată.

Îți va fi foarte greu, ba chiar imposibil să găsești un mobilier de recepție de-a gata care să întrunească toate criteriile despre care am vorbit până acum. Recomandarea noastră este să contractezi Moff.ro, o firmă specializată în execuția de mobilier office la comandă. Avantajul este că ei îți propun o listă de modele de mobilier office din care poți alege și care pot fi personalizate până în cele mai mici detalii, de la dimensiuni și până la spațiul de stocare și culoare. Iar dacă niciunul dintre modelele pe care le propun pe site nu îți este pe plac atunci îi poți contacta fie pentru a concepe împreună mobilierul perfect, fie le poți trimite proiectul tău de mobilier pentru recepție. 

Folosește-te de mobilierul de recepție pentru a promova brandul companiei prin folosirea culorilor brandului, fie prin atasarea logo-ului companiei pe frontul mobilierului. Nu uita să dai o notă personală zonei de recepție prin adăugarea de obiecte deco, a unor ghivece cu plante sau a unei vaze cu flori ori prin amplasarea strategică a unor corpuri de iluminat. 

Un studiu a demonstrat că ne facem o primă părere despre persoanele cu care intrăm în contact în primele 7 secunde de interacțiune iar această primă impresie pe care ne-o formăm este una de durată extrem de rezistentă la schimbare. Cu alte cuvinte, odată formată, o primă impresie este foarte greu de schimbat. Acest fapt poate fi extrapolat și în cazul companiilor. Atunci când intri într-un salon de coafură sau un cabinet medical, ori când mergi în vizită la sediul unui partener de afaceri, îți vei forma o primă impresie în doar câteva secunde, bazându-te în mod exclusiv pe factori ca aspectul și atmosfera zonei de recepție. De aceea este important ca, indiferent de dimensiunea afacerii pe care o deții, zona de recepție să creeze o impresie pozitivă care să reflecte spiritul și atmosfera din cadrul companiei tale. 

Sursa foto: pexels.com

You might like